Aug 29, 2011

En fantastisk langhelg med Espen

I helga hadde jeg en fantastisk helg med Espen! Den mest herlige, gøyale gutten som fins på denne kloden. Jeg er utrolig stolt!







Plutselig fikk Espen for seg at han ville måle hvor langt det er mellom de gule stripene...


Crazy people on the yellow stripe.



(Haha! Det ser jo ut som jeg skal drite der jeg står..)

På lørdagen var vi å fiska.

...og jeg fikk fisk!!



Tilsammen fem små fisk - nesten som Bibelhistoren. ...bare at vi ga de til kattene.








På søndagen var vi i bursdagselskap til bestemor til Espen - en kjempe koselig familie!
Storkoste meg sammen med Espen & co.

2 comments:

Ein stykk Foss said...

Haha:) Fantastisk.
Ser faktisk ut som du skal drite på d siste bilde a deg på stranda og;) å d me fiskene å bibel historeien, kattene fikk ingen brød:P å de var bare tre stk. hehe. Nydelig posè på den gule stripa der forresten. Vi burde vært sperra inne begge to;) Takk for en fantastisk helg kjære:) æ glede meg t neste:) du glemte forresten å si at jeg vant over deg i Air hockey konkurransen:P

Prop-ellen said...

Nei, jeg glemte det ikke - jeg bare lot vær å fortelle det, for da måtte jeg itilfelle legge til at jeg KNUSTE DEG i bowling!!!