Mar 22, 2012

Nærmer seg sommer

Jeg er så overrasket over hvor fort tiden går. Det er jo snart sommer og varme, og jeg er snart kone. Det blir rett og slett en stor glede. Tiden går mye til planlegging, men det er utrolig gøy. Det som ikke er fullt så gøy er at eksamenene også nærmer seg kraftig. Jeg skal ha tre eksamener i begynnelsen av juni. Men det fikser jeg. ;)

Det som gleder meg aller mest akkurat nå er at varmen og sola er på vei. Humøret mitt blir betraktelig mye bedre når det går mot lysere tider. Og denne sommer blir jo spesiell. Tenk; jeg og Espen skal bli kone og mann. Det er stort.

Boplass har vi enda ikke funnet, men regner med det dukker opp noe om ikke lenge. Vi har hatt nok bomturer på hus og leiligheter, og brukt mye krefter på det i det siste, men jeg er sikker på at det dukker opp noe snart. Det som er helt sikkert ihvertfall er at vi blir boende i Lyngdal faktisk. Før jeg traff Espen har Lyngdal vært et sted jeg bare har kjørt forbi, og da jeg traff Espen skulle jeg ihvertfall ikke bo der. Men sånn ble det ikke. Heldigvis. Lyngdal er en veldig fin plass. Og så er det nærmere hjemme, og et fint sted midt imellom alt. :)

Det blir spennende å se hva de neste månedene bringer. I mellomtiden er det skole, og kiwi-jobben som tar det meste av tiden min.

Ha en fin dag!

No comments: