Apr 7, 2012

En dag med mye glede.

Hvilken dag.
I dag fikk jeg se det nye huset til Katrine og Hugo for første gang etter at de flyttet inn - og det var sååå fint. Nydelig. Imponert over kreativiteten til min søster innenfor interiør.
Grøt fikk jeg og, og det var bare velstand. Her sitter jeg på kjøkkenbordet sammen med min nevø Oliver - blidgutten. :D




Og Sander gliser som bare det til tante - herlig bilde:

Når klokka nærmet seg fire var vi invitert i bursdagsselskap - til Audny, Jonas og Jakob - alle på en gang. Masse folk, og mass lyd. :) Og enda bedre ble det når tante dukket opp med gaver som lagde lyd. Jakob ble storfornøyd med det nye trekkspillet sitt! Spillte og danset som bare det.
Senere på kvelden viste også mamma fram sine skjulte talent, noe de aldri hadde sett før - festen nådde nye høyder!
Når en snart får en onkel inn i familien som kjører ambulanse, er det klar Jonas må ha en ambulanse bil! Med lyd. Høy sirene. Hehe. Jonas storkoste seg, og suste avgårde rundt i stua.


Se på disse turtelduene - skjønneste:
Man lærer så lenge man lever:

Jakob så ut til å være aldeles fornøyd med bursdagen sittende på morfar sitt fang:


Vel hjemme på Kallarberg ble det pizza, film og godis med mamma, pappa og Ole Bjørn. Skikkelig kos. En fantastisk dag, med mye glede.

Sov godt i jesu navn.

3 comments:

Anonymous said...

Skulle virkelig ønske jeg var til stede:) Lite den ambulansen:P hehe. kan jeg å få en sånn?

Prop-ellen said...

Klart du kan ;) potensiell morgengave?!?

Anonymous said...

Ja d hadde jeg satt stor pris på:)