Mar 20, 2011

Vår på Sørlandet i helga

I helga var jeg på Sørlandet å besøkte Espen og familien, og min familie i Grimstad. Det var utrolig koselig! Her er noen bilder fra helga.
Min kjekke kjæreste:
Mamma:
Pappa:
Jakob:
Jonas:

Jakob:
Katrine og Oliver:

Ole Bjørn:

Jonas:




I morra går turen til Sirdalsheimen. Da skal jeg, sammen med idrettsklassen, på skitur i fjellet en hel uke, hvor vi skal grave oss ned i snøhuler på veien. Det blir utrolig spennende tror jeg! Begynner å glede meg litt nå etter å snart ha pakket sekken klar, med energi sjokolade i ytterlomma. ;)
Ha en fantastisk uke! Ps: Hvis jeg ikke poster et innlegg neste helg, kan det være fordi jeg sitter fast i en eller annen snøhule en plass på fjellet. Just as you know.

3 comments:

Jeg er said...

Hei hei....
Så mange koselige bilder :) kjempe fine!
Kos deg masse på skitur
Klem

Poke poke:) said...

Du hadde fått tatt veldi mange fine bilder i grimstad:) du e god kjære:)

Prop-ellen said...

Takk for det Kjersti, og Mr mysterious guy;)