May 2, 2011

Påskeferie

På veien hjem, stoppet jeg og Espen i Kr.sand for å få med oss Start-Viking kampen. Der traff vi pappa, Ole Bjørn, Geir og Hanne Therese. Kjempe kos, men resultatet snakker vi ikke om ;)






Vi feiret bursdagen til mine nevøer Jonas(4år) og Jakob(1år), sammen med hele familien. Jakob var overlykkelig over alle gavene. :D

Søtingene:




Og Jonas fikk seg bilbane, som vi alle måtte være med å bygge. Det var stas!



Hjemme på Kallarberg fikk Hanne Therese prøve lerdueskyting. :) Det var show. Herlig jente! Jeg digger henne.


Jeg storkoste meg hjemme, her med påskeegget jeg fikk fra Espen, i varmegradene. Viste fram vinterpelsen i håp om å se en liten forandring. Og det var veldig varmt. Nesten sommer.




Må også vise fram min sporty familien, som jeg ikke joiner helt på denne fronten. Men vi har jo de samme genene, så jeg er jo en av dem. Hehe.


Resten av påsken ble det litt jobbing på statoil, men også masse avslappning. Her oppe på fjellet hjemme, med utsikt over hjemplassen. Fantastisk!


2 comments:

Mrs. Bårdsen said...

Så gøy å sjå at Hanne Therese e på vei inn i familien dokkas! Hu e fantastisk! Hils fra meg:)

Prop-ellen said...

Hun er fantastisk! Det er helt sant! :D