May 21, 2011

Våren er fin!

Mai er en fin måned det skjer mye i. Og jeg liker det.

Sist helg reiste jeg, Espen og Margrethe til Bergen. Det var show. Fest både fredag, lørdag og søndag. Men mest lørdag!

For på lørdagen var det bryllup, og ikke til hvem som helst, nemllig; Stine Mari og Raymond! :D Nydelige Stine kom opp kirkegulvet og ga sin prins hele to "ja". For et herlig, flott par. Slike skal man leter lenge etter. Tror ikke det finnes.
Raymond grein, jeg grein, og ingen skjønte hvorfor Stine ikke grein. ;) Men fest ble det, og rette ektefolk er de og.
Her er noen bilder fra dagen:
Stavekontroller
Se så stolt!:
Nydelig par:

På søndagen var jeg og Espen å besøkte Morten og Elling. Kjempe koselig. Vi reiste etterhvert inn til byen på kafè, der resten av bildøy-gjengen var. ;) Jeg bodde forresten hos Anita og Rabekka - to virkelig gjestfrie folk! Amazing! :)
:Kristine
:Rebekka
:Elling
:Morten

16. mai sendte jeg Espen ut av hus fordi jeg skulle lese på eksamen. Men alle vet jo at jeg ikke er så rutinert, så det ble heller surring hjemme, og en fantastisk fin date med Espen på kvelden i Sandnes by. Heldige meg! :)

17. mai er jo en kjent dag å feire. Stavanger ble byen, og koselig var det. Ut på kvelden samlet vi oss en gjeng å grillet, koste oss, og hadde det riktig så koselig! :)

På Grillings:

19. mai er jo også en kjent dag å feire. Men siden jeg skulle ha eksamen dagen etterpå(den 20.), så ble det feiring på Randaberg pizza med en KONGE gjeng den 18. mai. Det var kjempekoselig!

Den 19. mai altså, dagen før eksamen, tenkte jeg det var på tide å ta fram bøkene. Så det ble noen timers lesing, selv om det var min bursdag. Men Margrethe stelte i stand både frokost og middag til meg, også fikk jeg en kjempe fin gave - interiør-ting(Me like!). Maggi; du er best! :) En fantastisk bursdag, selv om min kjære Espen tok turen helt til Sør-Afrika på dagen min...
Bursdagsgave fra mine svigerforeldre. Artig!:

Fredag den 20. var det eksamen, og etter eksamen var det på med finstasen. Da var det feiring hos Jarle som hadde bursdag. Med fullt hus, god mat og drikke, ble det virkelig stemning! Grattis i går Jarle!

I dag er det lørdag, og jeg har akkurat vært i kirka og sett og hørt Hilde og Thomas gi hverandre sitt "ja". Det var en herlig stemning i kirka, og også i dette bryllupet var det brudgommen som grein(så du er ikke alene Raymond;)). Men det er jo fantastisk å se brudgommen vise følelser, og det av glede! :)

Det er eksamen igjen på onsdag for meg, og jeg har store planer om å begynne i god tid(denne gangen og). Vi får se om jeg lykkes.
Ønsker ihvertfall deg en super helg! ...og trenger du er latter så ta en titt på bildene min søster, Katrine, har lagt ut av min nevø, Oliver, på fjesboka! (Katrine, du er vitti!)

4 comments:

KATRINES INTERIØR said...

http://www.facebook.com/media/set/?set=a.10150616305260434.689700.797900433
Her er link til bildene for de som ikke er venn med meg på Facebook. Herlig Ellen! Konge altså! Så gøy å se så mange flotte bilder og se oppdateringene dine! Gøy å følge med! Minner meg på at jeg burde oppdatert min egen blogg, virkelig ;) Klem og god helg til deg også!

KATRINES INTERIØR said...

http://www.facebook.com/media/set/?set=a.10150616305260434.689700.797900433
Her er link til bildene for de som ikke er venn med meg på Facebook. Herlig Ellen! Konge altså! Så gøy å se så mange flotte bilder og se oppdateringene dine! Gøy å følge med! Minner meg på at jeg burde oppdatert min egen blogg, virkelig ;) Klem og god helg til deg også!

Mamma said...

Det er full fart der du er, skjønner jeg :) Godt det finnes fjesbøker og blogger så mamma kan følge med litt ;)

Prop-ellen said...

Kjekt å høre Katrine og mamma! :) Det skjer mye ja, men det er gøy! :)
Go`klem til dere begge! <3