Jun 10, 2011

Oy, oy, oy...

Dagene har gått fort, og jeg har kos meg masse. Her er det bilde fra Ole Bjørns konfirmasjon som var sist helg, som btw var en veldig fin dag:









Og konfirmanten selv, Kjekken!:
Bare noen dager etterpå hadde vi avslutningsfest med idrettsklassen ute på Sola. For en fantastisk gjeng! Jeg digger dere:
Torsdagen etter tok jeg turen til sentrum og koste meg i sola sammen med lina, Geir, Hanne Therese, og Erling. Se på disse herlige folkene:






Men nå, nå er jeg snart på vei til USA. Om en halv time sitter jeg i bilen på vei til flyplassen! San Francisco neste stopp! :) JIPPI! Deretter Los Angeles, Las Vegas, og New York. 3 uker. Åh, det skal nytes! Bare meg og Margrethe! Det blir en fantastisk tur, det er jeg sikker på! :D Kan være jeg kommer med en liten oppdatering underdveis, ellers så er jeg ihvertfall innom fjesboka, og statusen! ;) Kos dere så lenge folkens, for det skal jeg!!! :D

No comments: