Mar 30, 2011

Justin Bieber in my heart

På mandag reiste jeg, Annbjørg, May Bente og Margrethe på kino for å se "Justin Bieber - Never say never". Kjempe klar for film kom vi inn i kinosalen; ALENE. :D Haha. Vi fire og to andre jenter koste oss i denne maga-salen i 2 timer. Jeg mener det; Justin Bieber, han er RÅ! Jeg er herved fan! For et talent! Han var jo rå på trommer bare som liten kid, og nå i en alder av 17 kan han spille de fleste instument og ikke minst synge. Og han har virkelig jobbet for å komme dit han er i dag. Jeg er imponert - mildt sagt! Justin Bieber - jeg digger deg!







3 comments:

???? said...

Kjenner jeg deg? Hmmmmm:P

Prop-ellen said...

I know you know me ;) - I know you. ESPEN!!! <3

Mrs. Bårdsen said...

Hehe. Nå forstår eg koffer HM følte for å fortella facebook-verden om din Justin Bieber-fascinasjon:p

Du e kjekke du!
Og ikkje bare for du digge Bieber ;)